A weboldalon szereplő árak teljes árak? Egy személyre
vonatkoznak?
Igen, a weboldalon feltüntetett árak teljes árak, és figyelembe veszik az
esetleges kedvezményeket. A megadott ár egy (1) személyre vonatkozik.
Az ár tartalmazza a transzfert a repülőtérről a szállodába?
Igen, a megadott ár tartalmazza a szállítást a repülőtérről a szállodába, és
a szállodából a repülőtérre.
Az ár tartalmazza a biztosítást?
Nem, az ár nem
tartalmazza az EUB sztornóbiztosítását és az EUB baleset-, betegség-,
poggyászbiztosítását ezek megkötése opcionális. A foglaláskor lehetőséged
van az említett biztosításokat megkötni. A biztosítási feltételeket és
információkat a következő weboldalon találod:
https://www.itaka.hu/hasznos_dokumentumok/
Milyen hosszú egy szállodai nap?
Egy szállodai nap, és így a szállodai szolgáltatások (pl. ellátás) minden
szállodában és apartmanban 10:00 órakor ér véget, és 14:00-15:00 órakor
kezdődik. Éjszakai járatok esetén az ügyfelek bejelentkezése közvetlenül a
szállodába érkezés után történik, így a szállodai nap az indulás előtti
napon 14:00-15:00-ig tart.
Mikor kell elhagyni a szállodai szobát?
A szobákat a kijelentkezés napján 10:00 vagy 12.00 óráig kell elhagyni,
függetlenül a bejelentkezés időpontjától és a késői járatindulástól. Az
ügyfelek többnyire kapnak egy szobát a csomagjaik tárolására, és
használhatják a szálloda infrastruktúráját, valamint a helyszínen található
összes szolgáltatást.
Hogyan számoljuk a weboldalon feltüntetett napokat?
A napok megjelenítése a weboldalon az utazás teljes időtartalmára
vonatkozik. A repülőtéri check in-től kezdődik (2 órával a repülőjárat
menetrend szerinti indulása előtt - vagy az autóbuszra való felszálláskor),
és az országba való visszaérkezésig tart. Heti utazás esetén hét (7),
kéthetes utazás esetén tizennégy (14) éjszakát tartamaz az ár.
Hogyan foglalhatok le egy utazást?
Az üdüléseket az interneten (100%-ban online foglalás), telefonon, valamint
az értékesítési irodánkon keresztül lehet lefoglalni. Az utazások részletes
listája megtalálható a weboldalon.
Mi történik a reptéren? Kézbe kapom a jegyem? Miket kell magammal vigyek?
Foglalhatok helyet a repülőgépen?
Jelenleg nincs lehetőség helyfoglalásra a repülőgépen. A helyeket a
légitársaság a repülőtéren osztja ki a "check in" pultoknál.
Változhat a repülési idő?
Igen, a repülési idő változhat, de nem jellemző.
Vihetek magammal sportfelszerelést vagy háziállatot?
Igen, azonban a sporteszközök vagy háziállatok szállításának feltételeit a
fuvarozóval kell egyeztetni. Háziállat esetén azt is ellenőrizni kell, hogy
a választott szálloda elfogadja-e és befogadja-e az állatokat. Amennyiben
ilyen igénye merülne fel kérjük lépjen kapcsolatba irodánkkal.
Utazhat-e terhes nő repülővel? Milyen dokumentumokkal kell
rendelkeznie?
Igen, ha a terhesség komplikációmentes. A legbiztonságosabb trimeszter a
repülőgépes utazás szempontjából a 2. trimeszter (14-27. hét), a legtöbb
légitársaság azonban a 36. hétig engedélyezi az utazást. Indulás előtt
azonban az utas mindenképp ellenőrizze, hogy az adott légitársaságnál milyen
szabályok érvényesek. A terhes nőnek magával kell vinnie orvosi igazolását
arról, hogy utazhat repülővel. Állapotos állapotban ajánlott, hogy a
repülőút ne legyen hosszabb 3-4 óránál.
Hogyan nyújthatok be panaszt?
Ha az utas az utazás során problémát észlel, akkor az utazási iroda helyi
képviselőjénél kell reklamációt benyújtania, hogy a hibát azonnal, a
helyszínen elhárítsák. A panaszok elbírálásának határideje a panasz
benyújtásától (az utazási irodához való beérkezés dátuma) számított 30 napig
érvényes. A reklamáció alapjául nem szolgálhatnak olyan körülmények,
amelyekért az utazási iroda nem felelős.
Minden reklamációt (az úti
okmány másolatával együtt) az utazás befejezését követő 30 napon belül
írásban, ajánlott levélben kell benyújtani az alábbi címre:
Mi történik akkor, ha elhagyom valamelyik tárgyam?
Az elhagyott, személyes tárgyak felkutatását a visszatérés után azonnal meg
kell kezdeni. Az utazási iroda jogosult díjat szedni az elhagyott tárgyak
felkutatásának költségeinek fedezésére. Ezt a díjat attól függetlenül meg
kell fizetni, hogy az elhagyott tárgyakat megtalálják-e.
Hogyan módosíthatom vagy törölhetem a foglalásom?
A foglalás módosításához vagy lemondásához a legjobb, ha az irodánkhoz vagy
partnerirodánkhoz fordulsz.
Változhat az utazás ára?
A utazások árai mindenekelőtt az akciók miatt változnak, amelyek általában
időszakosak.
Az utazások ára a foglalás után csak a valutaárfolyam, a szállítási
költségek, illetve a repülőtéri és kikötői díjak, stb. változása miatt
változhatnak a szerződés szerinti mértékben.
Hogyan tudom az Itaka üdülési utalványt beváltani?
Az Itaka Holiday Voucher az utalványon feltüntetett értékesítési irodákban
és a www.itaka.hu weboldalon váltható be.
A weboldalon szereplő árak teljes árak? Egy személyre
vonatkoznak?
Igen, a weboldalon feltüntetett árak teljes árak, és figyelembe veszik az
esetleges kedvezményeket. A megadott ár egy (1) személyre vonatkozik.
Az ár tartalmazza a transzfert a repülőtérről a szállodába?
Igen, a megadott ár tartalmazza a szállítást a repülőtérről a szállodába, és
a szállodából a repülőtérre.
Az ár tartalmazza a biztosítást?
Nem, az ár nem
tartalmazza az EUB sztornóbiztosítását és az EUB baleset-, betegség-,
poggyászbiztosítását ezek megkötése opcionális. A foglaláskor lehetőséged
van az említett biztosításokat megkötni. A biztosítási feltételeket és
információkat a következő weboldalon találod:
https://www.itaka.hu/hasznos_dokumentumok/
Milyen hosszú egy szállodai nap?
Egy szállodai nap, és így a szállodai szolgáltatások (pl. ellátás) minden
szállodában és apartmanban 10:00 órakor ér véget, és 14:00-15:00 órakor
kezdődik. Éjszakai járatok esetén az ügyfelek bejelentkezése közvetlenül a
szállodába érkezés után történik, így a szállodai nap az indulás előtti
napon 14:00-15:00-ig tart.
Mikor kell elhagyni a szállodai szobát?
A szobákat a kijelentkezés napján 10:00 vagy 12.00 óráig kell elhagyni,
függetlenül a bejelentkezés időpontjától és a késői járatindulástól. Az
ügyfelek többnyire kapnak egy szobát a csomagjaik tárolására, és
használhatják a szálloda infrastruktúráját, valamint a helyszínen található
összes szolgáltatást.
Hogyan számoljuk a weboldalon feltüntetett napokat?
A napok megjelenítése a weboldalon az utazás teljes időtartalmára
vonatkozik. A repülőtéri check in-től kezdődik (2 órával a repülőjárat
menetrend szerinti indulása előtt - vagy az autóbuszra való felszálláskor),
és az országba való visszaérkezésig tart. Heti utazás esetén hét (7),
kéthetes utazás esetén tizennégy (14) éjszakát tartamaz az ár.
Hogyan foglalhatok le egy utazást?
Az üdüléseket az interneten (100%-ban online foglalás), telefonon, valamint
az értékesítési irodánkon keresztül lehet lefoglalni. Az utazások részletes
listája megtalálható a weboldalon.
Mi történik a reptéren? Kézbe kapom a jegyem? Miket kell magammal vigyek?
Foglalhatok helyet a repülőgépen?
Jelenleg nincs lehetőség helyfoglalásra a repülőgépen. A helyeket a
légitársaság a repülőtéren osztja ki a "check in" pultoknál.
Változhat a repülési idő?
Igen, a repülési idő változhat, de nem jellemző.
Vihetek magammal sportfelszerelést vagy háziállatot?
Igen, azonban a sporteszközök vagy háziállatok szállításának feltételeit a
fuvarozóval kell egyeztetni. Háziállat esetén azt is ellenőrizni kell, hogy
a választott szálloda elfogadja-e és befogadja-e az állatokat. Amennyiben
ilyen igénye merülne fel kérjük lépjen kapcsolatba irodánkkal.
Utazhat-e terhes nő repülővel? Milyen dokumentumokkal kell
rendelkeznie?
Igen, ha a terhesség komplikációmentes. A legbiztonságosabb trimeszter a
repülőgépes utazás szempontjából a 2. trimeszter (14-27. hét), a legtöbb
légitársaság azonban a 36. hétig engedélyezi az utazást. Indulás előtt
azonban az utas mindenképp ellenőrizze, hogy az adott légitársaságnál milyen
szabályok érvényesek. A terhes nőnek magával kell vinnie orvosi igazolását
arról, hogy utazhat repülővel. Állapotos állapotban ajánlott, hogy a
repülőút ne legyen hosszabb 3-4 óránál.
Hogyan nyújthatok be panaszt?
Ha az utas az utazás során problémát észlel, akkor az utazási iroda helyi
képviselőjénél kell reklamációt benyújtania, hogy a hibát azonnal, a
helyszínen elhárítsák. A panaszok elbírálásának határideje a panasz
benyújtásától (az utazási irodához való beérkezés dátuma) számított 30 napig
érvényes. A reklamáció alapjául nem szolgálhatnak olyan körülmények,
amelyekért az utazási iroda nem felelős.
Minden reklamációt (az úti
okmány másolatával együtt) az utazás befejezését követő 30 napon belül
írásban, ajánlott levélben kell benyújtani az alábbi címre:
Mi történik akkor, ha elhagyom valamelyik tárgyam?
Az elhagyott, személyes tárgyak felkutatását a visszatérés után azonnal meg
kell kezdeni. Az utazási iroda jogosult díjat szedni az elhagyott tárgyak
felkutatásának költségeinek fedezésére. Ezt a díjat attól függetlenül meg
kell fizetni, hogy az elhagyott tárgyakat megtalálják-e.
Hogyan módosíthatom vagy törölhetem a foglalásom?
A foglalás módosításához vagy lemondásához a legjobb, ha az irodánkhoz vagy
partnerirodánkhoz fordulsz.
Változhat az utazás ára?
A utazások árai mindenekelőtt az akciók miatt változnak, amelyek általában
időszakosak.
Az utazások ára a foglalás után csak a valutaárfolyam, a szállítási
költségek, illetve a repülőtéri és kikötői díjak, stb. változása miatt
változhatnak a szerződés szerinti mértékben.
Hogyan tudom az Itaka üdülési utalványt beváltani?
Az Itaka Holiday Voucher az utalványon feltüntetett értékesítési irodákban
és a www.itaka.hu weboldalon váltható be.